Kalasbyxor

Är besviken på vädret idag. Det sa de skulle bli 17 grader & sol, nu regnar det istället. Nu säger det att efter kl 16 ska det bli sol! Jag litar inte på dig, väder. Ser fram emot imorgon då det säger de ska bli 22 grader & sol! Men nu vet jag inte längre... jag hoppas det stämmer att det ska bli jättevarmt nästa vecka iallafall, för på fredag blir det personalfest! Och vi ska vara utomhus.

Men har typ slutat regna nu tror jag, så ska ta mig ut på en promenad. Sen bli det kalas ikväll :) Trevligt. När man var liten & alla sa kalas tänkte jag alltid "barnkalas". Det är det kalas betyder. Då fick man sätta på sig kalasbyxorna med Musse pigg på (jag hade ett par sådana strumpbyxor, jeetefina!) Men det är inte barnkalas vi ska på, så ni vet. Det är vuxenkalas! Men man får ha kalasbyxor då med.

Nu ska jag ut & motionera så vi blir färdiga i tid sen. Ha en bra lördag :]

XXX
Smile!
HALLAA! Så säger jag på den här bilden.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0