Housewifes of Halmstad city

Godmorgon måndag! Eller god middag snarare. Har sovit läääänge inatt, var seg hela gårdagen & somnade med mr. Ken runt 23.30. Sen upp strax innan 11 :> Älskar att sova, sover aldrig under 9 timmar så länge jag inte ska upp klockan 4 på morgonen eller har svårt att sova på kvällen. Vissa kvällar infinner sig bara en sådan känsla "okej, ikväll kommer jag inte kunna somna". Och känslan stämmer alltid... somnar jag väl vaknar jag minst 2 ggr till innan det är morgon. Weird. Men oftast får jag min skönhetssömn!

Idag ska jag inte göra någonting speciellt, ska diska & förbereda middag. Sen blir det gymmet efter Ken kommit hem. Måndagar brukar vara lugna! Känner mig som en liten hemmafru, jobbar bara onsdagmorgon & söndagkväll. Det är så jag bibehåller både vårt hem & mig själv vacker. Hehehehe... hehe. 

Nähänä. Hemmafru-plikten kallar. Känner mig ointressant idag, det enda som gör mig pirrig är mina glittriga naglar. Yes, that's right. Glitternagellacket has returned. Blir nästan tårögd när jag kollar på det...

XXX
Laaalaaaa!
Ken ba "du tar INTE bild med mig i bakgrunden!" Hihihi... sexigaste ryggen.

Kommentarer
Postat av: dite

hoppas du haft en toppen dag! :D

2012-05-07 @ 22:22:02
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0