Fuck rappers

Jobba stängning idag med sen tar jag helg! Trevligt. Drog in till stan igår & mötte upp SnigL igår. Skulle köpa böcker ju... det blev inga böcker. Däremot lite kläder! Och ett jättefint Peace-halsband. Sen hann klockan bli mycket & fick börja gå hemåt utan böcker. Nästa gång... Inköpen får ni se imorgon.

Nu ska jag putsa här hemma, lyssna på musik & diska innan jobbet. Så det är fint när jag vaknar imorgon! Intressantare än så blir det inte. Ville egentligen bara sprida lite music, so here you go.

XXX
Färsk video.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0