Doftblock som blockerar

Det har hänt en jättejobbig grej här hemma. Vi brukar alltid ha såna doftblock i toan, sådana som sitter på sidan i toan & doftar & rengör lite när man spolar ni vet. Jag älskar dom! Ken lyckades dock välta ner ett doftblock i toan, så jag tvingade honom ta upp & sätta tillbaka den. Ken & hans klantiga rumpa.

När jag sedan besökte toaletten kunde jag inte finna doftblocket. Misstänkte att Ken struntat i mina order & slängt doftblock i soptunnan istället. Anklagade honom sedan för detta, men han insisterade på att han satt tillbaka den!

Några dagar senare påpekade jag för Ken att vår toalett spolar dåligt. Då berättar han att det måste vara doftblocket som råkats spolas ner & FASTNAT i toan, då han faktiskt hade satt tillbaka det & det sedan var borta. Så nu ligger den jäveln antagligen därnere någonstans & blockerar. Vi vet inte vad vi ska göra?! Det känns pinsamt att ringa vaktmästaren eller någon Rörmokare, vi låter helt efterblivna ju. Slänger doftblock i toastolen. Någon som vill komma & rota i vår toa?

Nu ska vi kolla Beavis&Butthead på MTV. Bjuder på lite dagens bilder!

XXX


Kommentarer
Postat av: AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Fin blogg :)



// södermanlands största bloggerska

2012-05-11 @ 22:50:07
URL: http://aamandaesberg.blogg.se/
Postat av: Josse

^

Bögkommentar där uppe. Vafan Jenny du kan ju inte ladda upp bilder i olika storlekar!!!!!!!

2012-05-12 @ 22:41:45
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Jenny <3

Jag vet, hennes blogg suger säkert med. Jag bloggade via iPhonen, that's why! Den laddade upp bilderna olika, för ena filen var mindre.

2012-05-14 @ 15:07:02
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0