Är det helg IGEN?

Hallihallå bloggen! Ojdå, har visst blivit lite mer röd på näsan & vice versa. Hade mötet utomhus igår på OKQ8, satt med solen i ansiktet! Underbart. Ville tagit av mina byxor, men hade nog blivit lite dålig stämning då. Blev en extra lång arbetsdag igår, men kändes inte av något då vi satt i över 1,5 timme utomhus & bara pratade. Tur man inte slängde på allt för mycket smink, brukar minska så fort jag börjat få lite färg. Man blir så himla fresh asså ;D HAH!

Idag är en fullspäckad dag. Har precis varit nere & slängt i tvätt i tvättmaskinerna, om 1 timme ska de i torktumlaren sen har Ken kommit hem & då blir det Biltema. Ska leta efter en ny elgrill! Den förra blev ju belägrad av vita maskar... mm... 

Efter det måste jag ta mig till Systemet samt lämna hyrfilmerna hos Hemmakväll & tänkte i samma veva köra en powerwalk på det. Lite träning för armarna att bära hem Systemetkassar. Hehehe. Har redan en inköpslista i huvudet;

  • Vodka
  • Martini bianco
  • Rött vin

Det blir la bra. Har slutat dricka vitt vin när jag går ut, får "bättre" bakfylla av cider & små vodkadrinkar. Bra med variation ;) Och blivit förälskad i rödvin, blir dock aldrig mer än 2 glas då mörk sprit framkallar huvudvärk dagen efter. Och jag vet ju vilken jävla migrän jag kan få i vanliga fall... hihi. Skratta inte, det är hemskt.

Imorgon ska jag jobba öppning på OKQ8, bytt med Anna så hon tar min stängning nästa lördag. Passar mig bra! Imorgonkväll blir det utgång med Mr. Ken, Mills, hennes syster Sofie & förhoppningsvis några av hennes vänner! Ooooh:) Förfest in Halmstad & sedan Mårtenson I believe! Kommer bli en bra kväll känner jag på mig, som vanligt!

Nu ska jag putsa till mig lite så jag är fin inför grillköpandet. Hoppas vädret håller sig uppe hela kvällen med!

XXX
Jag & Ken kollar alltid den här när det vankas fest. Det ger bra stämning... och är det bästa jag någonsin sett.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0