Hej gramvikt

Nuuuu har vi varit iväg på alla ärenden! Tog Biltema, Systemet & Maxi i samma veva. Hittade Elgrill & lite annat, bl. a. en gramvåg! Så jag har något att väga mig på sen när jag nått min målvikt vet ni! Man är inte tillräckligt smal förrän man kan väga sig på en gramvåg ;) Eww...

Slängde oss in i lägenheten, in med varorna i kylen, på med träningskläderna & ut på varsitt håll! Ken till gymmet & jag ut på en snabb joggingrunda, hade 40 minuter på mig innan repriserna av Top Model 17 började (missade de i måndags, oh my oh my). Hann precis, fick bra motivation till att springa iallafall för att hinna hela rundan ;) 

Nu sätter Ken ihop grillen & jag kollar Top model. Ska grilla ytterfilé & halloumiost sen, nooooom! Ha en bra fredag :]

XXX
Cp.
Jag & ultimata myströjan. Look at my fräsiness.
My noms.
Martini & Omega-3, jag & mr. Ken är lite dåliga med fissssken.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0