Work, Work...

Här sitter jag på jobbe ja! Stendött. Har städat & fejjat allt jag kan innan nattluckan.

Asså, fan vad jag stör mig på folk som ställer sig & läser igenom tidningar utan att köpa dom! Det är väl inte något jävla bibliotek? Hade en gubbe som stod i minst 10 minuter & läste igenom en eller några lastbilstidningar, sen gick han bara. Hade lust att skrika efter honom "Jaha, så det blev ingen tidning va?? VA?!!" Sen slänga den sönderbläddrade lastbilstidningen efter honom. Vem läser lastbilstidningar btw? "Köp den här lastbilen, den går att lasta mycket i." Typ. Jag vill ha en lastbil.

Jaja, back to work! Millidill jobbar oxå ikväll, hihihi! Men det är tjocka väggar mellan oss :<

XXX

Chillar med en ramlösa, inne på 3e flaskan.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0