What a night!

What a good day! Väntar på att solen ska skina över hela balkongen, sen ska jag ut & läsa en bok. Haft en überbra helg! I lördags firade vi att pappa fyllt 50, med smörgåstårta & 4 olika tårtor. Hah! Fick ta med oss en massa dricka hem, så behöver nog inte besöka Systemet på ett par veckor... frågade om jag & Ken kunde få ta med oss en liten smörgåstårtbit hem med eftersom det blev mycket över. Pappa trodde vi skulle ta allt, han såg jätteledsen ut "Ja... jag tänkte egentligen ha det till ikväll. Men det gör inget, ta ni det!" "Ehh Nalle, vi tänkte inte ta allt fattar du väl?!" Då blev han glad igen. 

Sen körde vi inom Maxi, fick hitta någon present till Kens kompis som vi skulle på inflyttningsfest hos. Ken köpte en brödkavel, alla människor måste äga en brödkavel. Blandade lite drinkar här hemma, sen gick vi iväg till förfesten som bara låg en liten bit härifrån. Hade jättetrevligt, innan vi skulle åka in till stan bestämde sig Kens kompis för att han ville raka av sitt hår. Och jag fick äran att göra det! Så vi tog med en rakapparat ut & satte igång.

Batterierna var dock dåliga i den, så när vi fått av en del framtill slutade den fungera! Så hans hårfäste blev jättehögt, hahaha! Men de sprang upp & lyckades hitta nya batterier så de kunde raka bort resten! Hemskt det var när man såg de lockiga små fjunen ligga där på marken.

Sen drog vi vidare till Mårtenson. Blev bjudna på drinkar & dansade till 80/90-talsmusik! Synd kvällen slutade 1 timme tidigare på grund av sommartiden. Varför måste det alltid ske på en helg? Åkte Taxi hem med en arg taxichaufför, han fick damp på sin kortapparat för den var så långsam & sa han tänkte slänga den i marken. Jag & Ken erbjöd oss ta sönder den. Men tillslut fungerade det! Igår åt jag & Ken smörgåstårta till frukost, sen ägnade vi resten av dagen på balkongen typ. Så jävla skönt väder! Älskar vår balkong. Älskar vår lägenhet. Älskar mitt liv ;) 

Blev tyvärr inga bilder från i lördags typ, glömde det. Men fick till en före-och efterbild på Kens lockiga vän iallafall!

XXX
Balkong.
Vår utsikt åt ena hållet. Jag har en kikare, den satt vi & kikade med. Creepy paret...
Before.
Förebild innan rakningen, lockigt & mjukt hår!
After.
Efterbild på Mårtenson, blev nog lite fräsigare utan håret faktiskt! Tog ett tag innan jag förstod att det var ett tuggummi han hade i munnen, haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra blogg! Följa varandra med bloglovin? Kram!

2012-03-26 @ 13:37:25
URL: http://typaleix.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0