Vi har blivit hotade!!

Oh herregud. Pappa ringde igår & sa att Tre Hjärtan Wärdhus hade ringt upp honom dagen efter (förra helgen då de vägrade lämna ut min systers plånbok med ID & bankkort i, pappa försökte ringa då men ingen svarade) & skällt på honom?? Sen sagt att jag & Ken hotat dom?? HAHA! Vi måste verkligen vara skräckinjagande om "vakten" kände sig hotad för att vi bad de låta min syster få sin plånbok. Vilket efterblivet ställe. De skämdes väl eftersom det krävdes poliser för de att lämna ut plånboken, roligt att de plötsligt hade tid över när de kom. Såg väl dåligt ut för de att polisen var där.

Aaaaaaaldrig i mitt liv att jag går dit igen! Inte bara är de otrevliga, utan de ljuger också? Så jävla sjukt. Pratade dessutom med ett par vakter på andra ställen & de höll med mig till 100 %, på deras klubb skulle man aldrig bli behandlad så. Självklart får man tillbaka sin plånbok direkt, inte blir man tillsagd stå och vänta 15 min-1 timme bara för att de ska få känna sig viktiga. 

Jaja, nu har vi plånboken iallafall & slipper vistas där någonsin igen! Varit där typ 3 ggr i mina 5 år som myndig, inte det roligaste stället direkt. Anledningen till att jag varit där hela 2 ggr till efter första besöket är att kompisar som aldrig varit där velat gå dit. Man är alltid kissenödig där med, då de bara har 1 toalett på hela stället ;) Weird. Får hoppas ingen annan stackare råkar tappa sin plånbok eller mobil där nu!

Har precis ätit frukost. Min fil var slut, så fick äta äppelkräm :< Inte samma sak, man kan inte ha kanel på äppelkräm. Inte jag iallafall. Fil in my ♥. Ska ägna min förmiddag av att sniffa på nya blommorna. Hade gärna hängt på balkongen om det inte varit så kaaaallt! Man blir lurad av trevliga solen. Får se om jag orkar mig ut på en promenad...

Ha en bra Tisdag, fjuns :)

XXX
PurrrPurrr.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0