Världens jobbigaste mardröm.

Nämen halloja! Oj vad jag har sovit inatt, var skittrött. Skulle varit uppe vid 10 då jag vill hinna städa här eftersom Millidill kommer sen, men låg till 11 ändå. Hade min återkommande jobbiga dröm inatt. Är på jobbet, dörrarna är låsta & jag går ut på lagret. Men sen hör jag röster, då har det tagit sig in kunder i butiken. Alla fyller sina korgar & handlar för fullt, fastän jag säger att det är stängt sen länge & de måste gå ut! Men ingen lyssnar. Tillslut skriker jag, men när jag väl fått ut någon genom dörren kommer det in nya, dörrarnas lås fungerar inte längre. 

Drömde liknande om Svens livs innan, typ 3 ggr. Nu är det samma dröm fast på OKQ8 istället, hahaha! Drömmen är så verklig med, är fortfarande panikslagen när jag vaknar. Måste vara min största skräck. Vilken mes jag är...

Nu ska jag trycka i mig resten av min frukost, sen försöka städa till lite här hemma. Trevligt väder ute, det ger energi :) Ha en bra Onsdag, folks!

XXX
Yellow J.
Gjorde om mitt vanliga linne till tub & kände mig somrig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0