Take a look at this salad

Idag är det ingen vanlig dag för det är Nalles födelsedag! Pappa fyller 50 år, ojojoj. Fast ska inte fira honom förrän på lördag. Ser fram emot helgen. Lördag förmiddag blir det kalas & på kvällen troligtvis inflyttningsfest :) Wiie!

Mina handleder är skittrötta, så orkar inte skriva. Majs on that. Mina skor har inte kommit än btw, börjar bli orolig. Men får vänta till imorrn, sen ska jag ringa & kolla upp detta. Vill ha de i min famn NU. Ska ringa min frisör nu & försöka fixa en tid för mitt fjuniga hår. Ha en bra Onstag!

XXX
Salad.
Här får ni en bild på lite sallad.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0