Tisdagens äventyr

Nu börjar man vänja sig vid det fina vädret! Hoppas det fortsätter såhär forever and ever. Men tyvärr bor vi ju i Sverige. Var ute på en promenad med Erica igår & hunden Douglas som hon tar hand om. Gick upp till galgberget, aldrig gått där förr då jag inte bott i Halmstad så länge. Det var där de hittade ett lik för någon vecka sedan, mysigt. Men vi slapp uppleva det ;) Douglas älskar pinnar, så han blev helt galen av lycka. 

Sen gick vi hem till Erica & drack te på balkongen. Innan jag gick hem sprang jag inom solariumet i stan, det är lätt de bästa solarium jag solat i! Solade 13 minuter & fick en hel del färg o massa fräknar. Nu kan sommaren kommaaaaaaa så jag kan fortsätta sola på balkongen! Storhandlade med Ken & åt Tacos till middag. Det var min Tisdag det ;) Interesting interesting.

Idag ska jag nog bara lata mig. Bädda nya lakan i sängen & göra fint här hemma, rulla runt på balkongens fejkgräs etc. Mycket ointressant, så nu slutar jag skriva! Ut & lapa sol, folks. 

XXX
Skog.
Skogen såg trevlig ut igår på promenaden.
Mitt i skogen.
Efter att ha gått upp för den oändliga trappan till skogen kom vi fram till ett par lador/hus. Erica sa det är ett fik på sommaren! Trevligt.
View.
Utsikten mellan alla träden. Kunde näääästan se vår lägenhet!
- Yep, I'm gon' need this.
Douglas letade upp den största pinne han kunde hitta, sen försökte han få med sig den hem.
Katt1.
Kastade pinne med Douglas utanför Ericas lägenhet. Sen såg vi hur det samlades katter i fönsterna.
Katt2.
Vit katt i andra fönstret. Här kallar han efter sin kattkompis, sedan var de 2 i fönstret.
Fjun.
På andra sidan lägenhetshuset kikade Ericas katt Hugo också ut. Myskatt ♥
Tuffing.
Douglas trängdes med oss ute på balkongen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0