Utnyttja vädret!

Ännu en underbaaaar dag att vakna till! Vill bara slänga på mig shorts & linne och rulla runt på balkongen. Vi har fejkgräs på vår balkong, en grön liten matta som täcker hela. Första tanken när vi såg den var att det var konstigt & den ska bort. Men nu ääälskar vi den! Kommer bli jätteskönt att gå barfota där på sommaren. Vår balkong i Laholm var större, men vi satt aldrig där? Kan ha & göra med att det typ alltid var skugga där + kall, hård betong. Här kommer vi nog spendera halva sommaren, Ken har redan bestämt vi ska äta vår frukost där de varma dagarna.

Idag ska jag försöka hinna städa lite här hemma, sen in till stan & möta upp Erica. Men INTE för shopping, utan ska vidare till galgberget & gå en promenad :) Sen in till stan igen & sola lite. Ska ta betydligt lägre tid den här gången i solariumet, så borde inte bränna sönder mig den här gången. Blir rädd när jag gör det :< 

Finns ett par jättebra produkter, rekommenderade av hudterapeuter, som man kan förebereda huden med. Det ger bättre solbränna & mindre risk för att bränna sig. Därför är de också självklart sviiindyra! Men de ska vara väldigt dryga så flaskan håller länge, helt klart värt det för blekfisar som mig som knappt får någon riktig bränna om jag inte pressar varje dag. Ska kolla min lön först, sen beställa dom. Viktigt att tänka på sin hud som sagt, den ska hålla många år till ;) HÄR hittar ni dem!

Bara litet tips. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, torka mitt hår & försöka städa lite! Ha en bra dag i det fina vädret :D

XXX
Hej Balkongen!
Solen är på väg in mot balkongen. Finns inbyggd blomlåda, det gjorde mig glad.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0