Typiskt fotbollsbritter

Om nästan 3 timmar har jag varit vaken i ett dygn. Fräsiga tjejen, ingen gamling här heller! Jag 23 år? Skulle inte tro det. Men tippar på sängläge strax. Sängläge är ett ganska vuxet ord.

Btw, ladbrokes reklamen. Någon mer som tycker den är... Omysig? Typ brittiska fotbollskillar som slåss lite & en fräck, tjock gubbe. Jag & Ken delar den åsikten iaf.

Jag: - Tror du de hatar bögar?
Ken: - Vad tror du själv? Klart de gör.

Typiskt fotbollsfanatiska britter liksom. Inga fördomar här inte.

Imorrn ska vi till VÄLA. Wiiiie!! Har gjort en lååååång shoppinglista på iPhonen. Här ska det investeras. Hoppas alla haft en trevlig fredag!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0