Tulpanmördar'n

Åhh, vaknade en halvtimme innan jag skulle upp & var kissenödig. Varför gör kroppen sånt? Innan det drömde jag någon weird dröm om en massmördare. Sen skärde det till i halsen & då vaknade jag. Läskigt. 

Ska iväg & jobba, lär bli en lugn morgon som vanligt. Efter 9 är vi 2 stycken, så kommer gå på varandra hela tiden. Kanske jag ska passa på & lära mig om bilgrejer? Sist gjorde jag ju små utbildningar om bilbatterier m.m. Now I'm a PRO. 

Ha en bra fredag :D

XXX
Wääähh!!
Kom hem till den här synen igår & blev livrädd! De hade druckit upp allt sitt vatten & sen blivit medvetslösa. Fick bära in de försiktigt i köket & klippa de samt fylla på vattnet. De var helt slappa!! Jag grät. Men nu mår de bra igen.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0