That craazy Ken!

Guten lördag! Blev impulsmiddag på Wild west steakhouse efter gymmet med Malin & Robban igårkväll! Efter god mat & några drinks där drog vi in till stan en runda & hamnade på James. Stötte på Kens jobbarkompis Felix & hans 2 vänner, så hängde lite med dom. Felix gav mig sin captain morgan-drink, varför har jag aldrig druckit det förr?? Det var godare än jag trodde! Efter 1-tiden drog vi hem då vi ville vara pigga idag. Ken busplingade hos grannen precis under oss, så fick springa fort som fan! Sen fick vi inte upp nyckeln, det var hemskt. Men vi hann ;) Craaazy Ken!

Underbart väder idag! Får se om vi orkar oss ut på en promenad. Ikväll ska vi äta lammytterfilé som vi hittade igår & kolla på Melodifestivalen. Det är inte min eller Kens grej, ändå måste vi kolla. Se till så inte Ranelid går vidare! Han sjöng ju inte ens? Dessutom ser han ut som en läderfotboll i ansiktet.

Efter det kommer Mills hit & då blir det utgång :D Troligtvis Mårtenson då jag, stora tjejen, nu kommer in på Mårtenson 23+. Lyckats ta mig in där en gång när jag var 21 tack vare Mills syster, det var samma kväll som jag & Ken träffades. Han var 22 år då så han hade också lyckats ta sig in på något sätt. Vad är oddsen för det?;)

Ha en trevlig lördag!

XXX
Ken begravde sig själv i nytvättade kalsonger & sockar igår.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0