Simhallen

Vilken härlig dag! Sol & nyduschad Jenize. Har fixat naglarna på både tårna & fingarna. Asså, jag älskar mitt glitternagellack. MEN jävlar vad knepigt det var att få bort!! 1000 lager glitter är inte att leka med. Så nästa gång jag använder det får jag räkna med att bära det resten av mitt liv, orkar inte jobba med aceton så länge någonsin igen.

Vårt badrum luktar som badrummet vi hade på Gran canaria. Fräscht med en hint av klorin. Eller inte bara en hint. Så när jag är där inne låtsas jag att jag är i ett varmt land, solen som lyser in genom fönstret hjälper mycket. Städade igår med cillit bang & klorin. Sen välte jag ut klorinflaskan på golvet. Därav simhalls/Gran Canaria lukten. Fresh.

Nu ska jag borsta tänderna & fräsa till mig, sen in till stan & träffa Malin för en fika! Kanske letar upp Escada parfymen (valde mellan den & skorna på Väla, men måste ha båda). De har släppt den gamla doften, Rockin Rio, som är min favorit av alla! Älskar. Borde spara mina pengar, men det är ju såå svååååårt!

XXX
AwYeah.
Biffen innan gymmet.
Army of the Pharaohs - Agony fires.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0