Plantwoman

Maten blev superb! Fick passa på & njuta, för det enda jag kommer hälla i mig resten av kvällen är vatten & min proteindrink :< Asså håller på att dö just nu, kollar på Adam live. Så hade de spelat in olika klipp där Carin da Silva går runt & frågar butiksbiträdena om diverse varor, sen när de ska förklara gör hon en jätteful min & håller den i flera sekunder! Hahahahaha, så jävla dumt!

Jaja. Har tagit kort på mina favoritställen i vår underbara lägenhet i brist på annat. Det såg så vackert ut här när solen lyste in! De flesta är på växter... eller nej, alla är med växter på. Jag borde fan söka hjälp. 

XXX
Blomhörnan.
Nya tulpanerna i vardagsrummet! 
Ooohh.
Kassörskan gav mig & blommorna en komplimang, hon sa det var en ovanlig & vacker färg! Iiihh!!
Kompisar.
Blommorna jag fick av mamma. Trodde det var lavendel, men det är det inte... så, vad är det?
Kryddor.
Kryddor att ha i maten, fint att ha i köket tycker jag. Tyvärr håller de inte så länge.
Orkidé.
Orkidén jag köpte för ett bra tag sen lever fortfarande & blommar för fullt i köket!
Mys.
Älskar att ha sängen vid fönstret, kan man spionera på folk direkt när man vaknar.
Rosa gänget.
Vårigaste hörnan i vårt bo.
Tulpisar.
Den här bilden får en att vilja sniffa så hårt på de att bladen åker in i näsan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0