Massa nya inköp...

Vilken trevlig söndag! Vaknade upp & tänkte genast på mina nya skor. De var verkligen en bra investering, alla tre. Ska inviga ett par av dom idag på gymmet! Kan ni gissa vilka? Ska bli skönt slippa marklyftarskorna när jag står på löpbandet.

Hittade massa bra igår iallafall. Tagit kort på en del, utöver det hittade jag en bikini & en jättesöt T-shirt. Kanske kommer bilder på de sen, viktigt att de blir sedda. Hann med en runda på IKEA med, köpte mest småsaker att ha i nya hyllan. En liten gullig boll-lampa, ljushållare, doftvärmeljus, 2 lådor att ha betalda & obetalda räkningar i, osv osv. Ni vet hur det är på IKEA, man kommer hem & ba "Oj, köpte vi allt detta?!" Bra grejer.

Nu ska jag hoppa in en snabb runda i duschen & fräscha upp mig inför nya skorna. Hoppas alla haft en bra helg!!

XXX
OmNomNom.
Vår mat i fredags. Hittade 1 kg Entrecôte för 98 kr, då de gick ut samma dag. Perfekt!
Smink.
Fick ju ett presentkort på Lindex av Kens farmor, så hittade lite smink jag behövde. Ett jättefint rosa läppstift hittade jag! Fick en fin necessär gratis med. Letat efter ett par snygga "diamant"örhängen nu ett tag, hittade dessa.
Ballerinas.
Velat ha ett par svarta ballerinas jättelänge, gärna med lite spetsig tå. Hittade ett par perfekta för under 150 kr! Men kunde skippat rosetten.
Löparskor.
Hittade de perfekta träningsskorna, skitsköna, snygga & bara 599 kr!
Fjåårtiwz.
Fick på mig nya skorna när jag kom hem! Åhhhh!! Här ser ni mitt nya läppstift & nya T-shirten med! Och ja, jag är byxlös. I det här hushållet åker byxorna av innan man knappt hunnit komma innanför dörren.
Awyeah.
Från sidan. Vill aldrig ta av mig dom, äckligt bekväma med då det är kilklack & hög platå framtill.
<3
Skorna på egen hand. De luktar underbart.
Rompaaan.
Baksidan på skorna. Det krävs mycket bilder på ett par snygga skor.


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅH, grymt snygga kilklackar! vart är de köpta? :)

2012-04-08 @ 17:31:13
Postat av: Jenny <3

TACK! :) Älskar de. Ååhh, suttit & tänkt hårt & länge men kan inte komma på vad affären heter! Det är en tjejaffär, köpte de på VÄLA i Helsingborg. Märket är Mötivi iallafall, hoppas det hjälper lite.

2012-04-09 @ 17:38:49
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0