Lurendrejar'n

Åhhhh, vad skönt att sätta sig ner. Jobbat i 9,5 timmar, sen körde jag hem i det überfina vädret! Hängde med min mr. Ken till systemet. Sen drog han till gymmet & jag ut på promenad. Varför springa på gymmet när man kan springa ute? Var ute i 1 timme, sen drog jag inom Maxi & hittade en fet rostbiff. Han ska in i ugnen.

Rostbiffs EAN-kod fungerade inte i kassan, så kassörskan frågade vad den kostade. 199 kr/kg svarade jag bombsäkert. Sen blev jag nervös & tänkte att den kanske kostade mer. Tänk så hade hennes kollega sagt den kostade mer, sen hade jag stått där & skämts. Alla hade pekat finger & börjat viska. Sen hade jag blivit portad från Maxi för all framtid. Hemska tanke, jag älskar fan Maxi! Började nästan gråta när jag insåg att jag glömt mitt Ica-kort.

Nu sitter jag äntligen ner med en martini & vilar i soffan. Snart kommer nog mr. Ken & då ska vi laga rostbiff med fetaost-sallad! N to the mtf om. NOM. Åh, hittade såpbubblor på Maxi med! Blir så weird när jag handlar själv, bara köper massa saker. Men den hade Prinsessor på sig & ja... ni förstår.

XXX 
Mmmmmm.
Råkade få med mig lite naturgodis hem, oj oj oj. Ännu en gång hamnar blåa finglaset på bild, böjar misstänka att vi har en stalker...
Dangerous.
Såpbubblor är inte för mesar, de kan vara ganska farliga. Man bör vara försiktig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0