Fjunig & fresh!

What a good day! Fått massa gjort här hemma, pysslat med både lägenheten & mig själv. Kollat på Djungelns drottning på Kanal5 & ätit hemmagjord räksallad. Så jävla gott, synd att det är så jobbigt att skala. Vissa räkor hade barn under magen. Jag grät en skvätt medan jag plockade bort romen. Men log när jag åt räkan. 

Eftersom jag skippade gymmet igår för att äta tårta (mohaha) blir det gym idag istället. Har laddat med räkor & protein! Proteinet är verkligen perfekt nu när man vill gå ner i lite vikt, använder de halvt som måltidsersättning. Fast man ska helst äta något innan, annars rinner det rakt genom tarmarna ;) 

Jävligt dimmigt ute. Skulle ju bli fint väder i veckan med chans till 15 grader? Därför jag aldrig litar på vädret, det bara ljuger. Mytoman-väder. Men så länge det inte regnar i helgen är jag nöjd! Jag vill ha lördag nuuuu!! 

XXX
Fjun.
Osminkad med nya ögonbryn & snabbfärgade fransar. Brukar slänga på lite färg medan jag ändå fixar ögonbrynen, använder Depend brunsvart. Ljusbrun är mer åt diarrébrun hållet, så ni vet.
Snowgoons har släppt nytt album på tyska.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0