Sleepers

Guten kvällen! Jobbat & haft mig, ganska lugn kväll på grund av matchen. Som vi förlorade. Vilket jag såg på Facebook. Shitbook. Kom in en herre på jobbet som troligtvis inte tvättat sig de senaste 10 åren. Hela håret var en enda kaka bak i nacken. Han såg brun ut iallafall... tur det då solen antagligen inte når in. Trevlig dock! 

Sjukt bra film på 3an nyss, Sleepers.
Älskar bra filmer där de får sin hämnd. Inte lyckliga slut, men ändå hämnd. Det känns bra även om det inte slutade lyckligt. Lyckliga filmer är aldrig bra på samma sätt. Men sen är jag väldigt kräsen gällande film med. Kollar bara på skräck & tecknat annars. Enformig gällande musik & film är min grej.

Nu börjar jag bli rejält sömnig så ska bege mig till sängen. Måste vara pigg till imorgon :)

XXX
Trailern gör den inte rättvisa, så jävla grym film.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0