Helt sick

Baaahh, idag har von fjun fullt upp! Tvättar nu, sen ska jag diska & städa lite. Anteckna detta nu. I Måndags blev det club monday! Mills kom hit, sen förfestade vi med Emma & Sabina hemma hos Emma. Nära & bra ;) Lagade tacos & spelade galenpanna! Det gick inte så bra för mig... jag hade Operahuset i Sydney på mitt kort (som jag inte kunde se), så frågade jag om det låg i USA. Emma & Sabina bara "Jaaaa...." HAH! Jag blev arg sen.

Hade en mycket bra kväll, så jävla skönt bo i Halmstad då det går bussar ut ofta till Tylösand! Slapp även stå i kö, så det var underbart. En bra måndag med andra ord! Jobbade stängning tisdag, hade fullt upp hela kvällen. Men det gjorde inget, efter att ha mailat lite med Dj Illegal från Snowgoons sprang jag runt med ett efterblivet smile på läpparna hela dagen. 

XXX
Ett nytt halsband jag hittade på Väla. Blev kär, har dock inte invigt honom än.
Äntligen tog vi tag i det & köpte oss en iPod-docka! Beats by dr. dre, han som "designat" den. Sjukt bra ljud, lagom bas & bra klarhet i ljudet. Den här spelas det på varje dag ;) 
Ska ni käka på Väla ska ni välja Nancy's. Riktigt gott! Iofs inte testat alla andra, men jag & Ken testade Wok kitchen en gång & blev så besvikna så nu vågar vi inte välja något annat. 

Kommentarer
Postat av: Josse

Lilla Italiens pizzor är också goda! och Grafitti :D:D

Svar: Yes, yes they are ;)
Jenny von Lillfjun

2012-06-27 @ 13:56:22
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0