En fin Studentfredag

Guten morgeeen! Sitter hemma i Skummeslöv & smeker katterna. Pysen har haft kli i sitt huvud så han har blivit halvflintis, men får sprutor för det nu. Stackars gamla katt.

Igår tog SnigL studenten! Det var trevligt. Blev studentfest här hemma, Milli med familj kom bl. a. Drack vin & åt mat:) Mills återupplivade en fluga som fått i sig för mycket öl. Efter alla åkt vid 23 bestämde jag mig för att hänga med SnigL ut till James & fira studenten en sista gång! Blev en mycket bra kväll, strax efter 3 kom pappa & hämtade;)

Sovit i Skummeslöv inatt då jag ändå ska jobba ikväll. Mr. Ken stannade hemma igår då han kände sig lite sjuk. Fjunet skulle varit på Sweden rock med då han fått VIP-biljett, men det blev inställt. Stackars fjun :< Pratade lite i telefon imorse, sjukt hur man kan sakna någon så mycket efter bara 1 dygn utan varann. But we'll survive.

Man känner sig som barn på nytt när man är hemma. Gratis mat & slipper diska... Aaah. Synd man ska till jobbet snart.

Grattis alla Studenter! Nu börjar det hårda livet;)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0