En dag i Helsingör

Hej blogg, Instagram is the shit nu så det är därför du har fått ligga lite på is. Så smidigt att bara slänga upp en bild & skriva en kort text! Älskar att kolla andras bilder. Blogga från iPhonen är inte kul, blogg.se:s app suger & ofta går det inte ens ladda upp bilder? That's just wrong. Min Instagram är dessutom öppen så ni kan kolla in utan att behöva visa er identitet ;) De som vågar visa sig kan skaffa Instagram & följa mig. Man behöver inte lägga upp bilder själv, bara skapa en (går jättesnabbt) & börja följa folk. Du behöver dock en smartphone så du kan ladda ner appen. Tror jag... Min Instagram -> MrJenize.

Jaja. I måndags var jag & Milli i Helsingör! Camilla hade vunnit en båtbiljett över till Danmark. Strosade rundor, kollade kläder, åt mat & drack vin. Jättetrevlig dag :) Fint väder hade vi med, sol & varmt ute. Gick till en gammal glasskiosk som säljer de godaste glassarna med sylt, grädde & gräddbulle på toppen! Maria Montazami hade tydligen köpt glass där med såg vi. Var mycket i Helsingör när jag var yngre med min mormor & morfar, då köpte vi glass där. Tänk att jag kom ihåg vart det låg, supermind ;)

Satte oss på en bänk & helt plötsligt var vi omringade av duvor. Kan även ha varit för att Mill kastade lite glassrån åt dom. Fanns en masterduva som var störst av alla & vägrade dela med sig av alla rån, han gjorde duvljud & bet i de andra duvornas fjädrar. Det blev lite dålig stämning där vid bänken efter det...

Bästa måndagen på länge! Nästa måndag verkar också bli trevlig då Emma vår granne frågade om vi ville med dom till Liseberg. Ken måste tyvärr jobba men själv är jag ledig, så lutar åt det. Wiie* Äntligen sommar.

XXX
Ego.
En egospegelbild att börja med. Börjar se resultat av all träning nu, hihihi... Skryttjejen*
Pigeons.
Galna duvor sprang runt våra ben. De får nog mycket mat i Helsingör för de var stora duvor.
Naw!
Söt Milli med glass i handen! Blev lite mycket exponering på bilden, taget med iPhonen ni vet...
Crazy Pigeon.
Duvorna kom mycket nära, de var inte blyga.
Master-Pigeon
Den här överexponerade duvan var mycket närgången mot våra glassar. Han var även alfahannen som jagade bort alla andra glass-sugna duvor! Bitch Pigeon. 
Noms.
Beställde varsin Tom Collins på båten tillbaka till Helsingborg.
Millidill!
Vi beställde drinkar på Knutpunkten då vi fick vänta lite på tåget. Bartendern frågade om vi nyss tagit studenten ;)
Fjunet.
Sen åkte vi hem till Mill & hennes fjuniga Bamse, drack rödvin & kollade på Svampbob fyrkant.
Love.
Och jag hittade snyggaste skorna i Helsingör, var tvungen att ha de. Ska putsa de varje dag så de för alltid håller sig vita.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0