Now I'm happy

Ett lite trevligare inlägg. Sov 12 timmar inatt, så är superpigg nu! Hihi. Sov dåligt lördagnatt så fick ta igen det, sover alltid dåligt när jag ska upp klockan 4 på morgonen. Blev dessutom sms-terroriserad, först av SnigL-jävel som skrev något helt onödigt & sen av Mills som ville jag skulle komma ut till Club Moon ;) Ingen av de visste dock att jag skulle upp supertidigt & jobba, så det är förlåtet! Var pigg på jobbet iallafall.

Varit sugen på Club monday ikväll, men alla jobbar ikväll eller imorgonbitti. :< Men fick ett sms av Emma vår granne sen om att hon ångrat sig lite & vill ut trots jobb imorgon. Wiie! Men kom fram till att Måndagsklubben kan bli onödigt då det blir för sent komma hem efter 3, så blir stan & Zigges garage istället. Trevligt!

Men nu blir det först gymmet med mr. Ken. Så kan man dricka drinkar med lite bättre samvete. Hehehe.... Ha en fin måndag, folks!

XXX
Peppade tjejen!

Sugen på martini, det får vänta tills efter gymmet... 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0