Måndagsklubben leverar

Så jävla bra kväll igår! Förfest hos Sofie med tapas & goda drinkar, sen bussen ut till Tylösand & Måndagsklubben. Det var mycket folk som försökte få tag på Taxibilar, när jag var påväg mot en Taxi ser jag en kille gå typ bredvid mig jättesnabbt, så jag börjar jogga. Sen hör man Jessica "Jenny spriiiiiiing!!!" & killens kompisar bara "Eriiiiik SPRING FÖRFAN!!" Men jag vann! Hah! Inte dåligt för en tjej i klackar ;)

Idag åt vi brunch på Sandy's, ganska skönt komma upp i tid & få till en promenad på köpet. Så känner mig pigg nu, ska ta tag i disken & börja packa. Ikväll åker jag, SnigL & mamma till Stockholm! Ska bli trevligt, hoppas vi får fint väder så man slipper gå i ösregn på stan. Men verkar bli bra väder :D

Kommer sakna min fina Ken under dagarna vi är borta, åker hem Torsdagkväll. Ska klä på en kudde min rammsteintröja som luktar fjun, så Ken kan kela med den om nätterna. Träffar bara Storfjun lite idag, måste köra en halvtimme efter han kommit hem. Ska pussa sönder honom så han överlever utan det i 2 dagar. 

La coka nostra har släppt nytt album, blev förälskad direkt i en låt. Älskar Slaines röst. Sicknature från Snowgoons har även varit med & producerat den. Listen

XXX
Sjukt längesen jag hade linne ute. Det funkade.

Jättegoda tapas, perfekt då jag hade ätit lite dåligt innan ;) 

Och godaste drinkarna evaaaaaah!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0