Hej fina katt

Kollar in Siameskatter på blocket. Hittat sååå många fina! Vill dock avvakta till efter sommaren som sagt. Man hittar på så mycket nu under sommaren + jobbar lite mer & en siameskatt kräver mycket tid. Speciellt i början när den ska anpassa sig till nya hemmet osv.

Hittat 2 vuxna katter som hade fungerat bra. Den ene är en vit siameshona på 1 år som trivs som ensamkatt, kan apportera & gå på riktiga toaletten (haha!) Säljs för 4000 kr. Sedan hittade jag en annan flicka som är 4 år & behöver omplaceras i cirka 1 år, men får bo kvar i nya hemmet efter 1 år om hon trivs. Hon är tillgiven & lyssnar till ordet nej. Endast 100 kr. Omplacering hade passat bra ifall det i värsta fall inte skulle funka, Ken är ju lite skeptisk. Har dock svårt att tänka mig det inte skulle funka. 

Ska vänta någon dag & fundera, sen ringer jag nog på sistnämnda katten & frågar lite. Spännande! Imorgon ska jag & Ken till Göteborg, först gå på Universeum & sen Liseberg. Wiie! Utnyttjar semestern till max. 

XXX
Så fin katt! Vill bara ta den i min famn & älska den. Jättefint ansikte har hon med. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0