Hating a little..

Jävla blogg.se skit. Varför byta design när hela skiten bara blev sämre? Det enda som ser bra ut är utséendet (där man skriver inlägg dvs), kan varken blogga från iphonen eller lägga upp videos längre. Det är liksom det jag gillar att göra på min blogg, lägga upp musik & videos. Inte kul göra inlägg längre eftersom jag ofta skrev från iPhonen & som sagt, la upp musik. 

Ungefär som Facebook, blir bara sämre & sämre. Idioter.

XXX
Lägger ut en trevlig sommarbild på SnigLn som försöker skydda sin cykel eftersom jag ville ha med den hem. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0