What a good friday

Äääääääääääntligen fredag! Fredagar är bäst. Putsat mig i duschen, ska strax en runda till OKQ8. Blev tillfrågad igår om att hoppa in mellan 10.30-15.15. Of course! Kommer en tjej vid 12 som jag ska lära upp, hihi! Tycker det är roligt med små lärlingar. Slipper man själv stå i kassan sen ;)

Ikväll ska jag & Mills ut. Ska hämta henne innan 19, sen ska vi laga mat här. Ken har planerat en kväll med andra hanar, så kommer kanske hit 2-3 av Kens vänner. Minifest!! Sen drar jag & Mills ut & gör stan osäker ;) Hah! Underbart att bo i Halmstad, kan bara gå in & hem från stan. Love it. Köpt världens snyggaste växt också, det gör min fredag extra bra. Ska få visa upp honom för folk!
Pappa hängde upp allt viktigt igår. Så nu är här ordning & reda i lägenhet :) Ska ta kort så fort jag får tid. Nu har vi bara en hylla kvar som vi ska bygga ihop & ha i vardagsrummet. Inte bestämt vilken vägg än dock... hmmmm...
Nu måste jag fixa mig! Ha en fin fredag :D

XXX
Haallaaaao!
Får bli en Torsdagens cam-Jenize.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0