Fuck you, P!

Heeeeej lördag! Du är så välkommen så. Idag känner jag mig friskare igen. Jobbade kväll igår, inget emot det då lönen var hög & kundantalet lågt. Fast fick en tråkig överraskning på väg hem kl 0.30, när jag ser en P-bot ligga på fönsterrutan. Blev skiträdd först då jag råkat köra förbi la policia på väg till jobbet i 130 km/h på en 110 väg (Vi har ju 120 här mellan Halmstad & Skummeslövsstrand, ändras till 110 på väg mot Båstad), men de missade antagligen mig då eftersom de aldrig kom efter. Så fick för mig att de letat upp bilen sen & lagt en bot (skulle blivit sååå höga böter).

Men det var en parkeringsbot. Från Halmstad kommun. Hade stått närmre än 10 m från en korsning här utanför lägenheten. Här finns typ inga parkeringar överhuvudtaget & min bil stod jättebra (det var vid en enkelriktad, snedriktad 3-korsning, vem bryr sig?), men nej. Sett fler bilar som stått så, vem vill ställa sin bil 300 mil bort från lägenheten? Fixa fler parkeringsplatser istället era äckel. Så kan lika gärna ställa min bil hemma hos pappa nu & gå till Halmstad. Bötern var iallafall på 700 kr. Wie... 

Men men. Ikväll ska vi på fest hos pappa, hihi! Jag, Ken, SnigL, hennes Filleboy & Mills! Sen massa vuxna ofc, bl. a. mamma & hennes hane + Mills föräldrar. Vi är barn & kommer få sitta vid eget bord. Kanske. Ohh vad trevligt det kommer bli! Smörgåstårta ska vi äta. 

Nu ska jag fixa mina naglar, sen hoppa in i duschen runt 14.30. Ha en trevlig lördag folks!
XXX
Ooohhh.
P-botstjejen i all sin glans. Ser lite ut på min haka som att jag ska börja böla. När man drar upp den sådär precis innan.

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

SV: så lite så vad ska du hitta på denna lördag? :)

2012-01-07 @ 16:45:04
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0