Här har ni honom

Hatar min fläskläppsblåsa. Man måste höja överläppen asmycket för att kunna dricka kaffe, annars kommer det kaffe på arga blåsan. Känner mig som en häst. Ska bege mig ut i stormen sen (tyvärr) & hitta mig nåt sånt munsårsplåster, vägrar ha det såhär när jag jobbar imorrn!

Ken ringde mig imorse vid 8. Blev rädd för tänkte "Nu har det hänt nåt" (Ken är som mitt lilla ägg, så skör & ömtålig), men han skulle bara meddela att det skulle komma en målare till oss & fixa hallen o vardagsrummet! Wiie vad glad jag blev! Så nu har han varit här ända sen 9 imorse & jobbat på, känns som att han kommer bli klar redan imorrn! Så nästa vecka kan jag & Ken bege oss till IKEA & handla våra nya möbler :D

Nu kom målaren in igen (han var ute & hämtade lite saker). Trodde inte han skulle vara så snabb så hade på
ganska hög musik, försökte skynda mig att stänga av den;

Målaren: - Stäng inte av för min skull!
Jag: - Hehe, tror inte du kommer uppskatta min musik...
Målaren: - Det mesta går bra.

Okey, if you say so ;) Ska försöka fixa till mig & bege mig ut strax så jag får bukt på den här äckelblåsan...

XXX
Eww...
Här har ni honom, Djävulen. Nästan så ni kan ta på den... ser värre ut IRL.
Cha blåsa!
Jag & blåsan på avstånd. Den här förkylningen & blåsan har gjort mig helt sliten.
Börjat lyssna på Vinnie Paz's andra rapgrupp, Army of the Pharaohs.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha aae palla tjockläpp. Jag vill med till Ikea!! :D:D:D:D



fast det får jag väl inte.....

2012-01-04 @ 22:01:47
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0