Too much to do

Yo majses! Sitter & käkar frukost, ska iväg & ha stängning på OKQ8 sen. Gillar stängningar, förutom när det kommer skitungar i luckan. Känns som att den här veckan kommer gå snabbt, har nästan fullt upp varje dag!

Måndag - Jobba på OKQ8
Tisdag - In till AF & gå med i ungdomsgarantin bara på grund av A-kassan. Städa klart i gamla lägenheten.
Onsdag - Prata med handledaren på OKQ8 & upprätta ny handlingsplan (känns halvlönt, har ju snart deltid)
Torsdag - Jobba öppning på OKQ8. Städa klart gamla lägenheten om den inte är färdig då.
Fredag - Dra till Art clinic & träffa kirurg. Äta på Wild west steakhouse med Ken på kvällen ♥
Lördag - Öppning på OKQ8.
Söndag - Öppning på OKQ8.
Ser inte framemot fredag, är jättenervös inför Art clinic. Hoppas läkaren är snäll mot mig, kommer säkert börja böla. Men Ken ska med som tur är, så då kommer det kännas bättre. Vet inte vad jag ska säga. Luften har gått ur mig lite, man blir som sagt väldigt trött av att tänka på det. Känns som att jag borde mejla, ringa & kämpa varje dag, men hoppas att de andra tjejerna orkar fortsätta. Ska vila lite på den fronten i veckan. Skickade ju ett låååångt mejl till socialstyrelsen förra veckan, men de har inte svarat. Hade iofs inte väntat mig ett svar, men hoppas det händer något iallafall ;)
Öppning på helgen känns också sådär. Har hellre stängning eftersom man kan hitta på saker på fredagskvällen då, nu måste jag lägga mig senast 22 både fredag & lördag. Buääähh! Vilken tur att jag hade en bra helg den här helgen iallafall :]
Nu ska jag dricka lite kaffe & äta jordgubbskräm. Ha en bra måndag!
XXX
Ohhh u touch my tralala!
Sexig in the förmiddag med mustaschoo!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0