Bröstet med PIP sprack!

Haft fullt upp hela helgen! I fredags blev det massa shoppande på IKEA, fick med i princip allt vi skulle ha. Sen drog vi hem till Kens vänner & blev bjudna på mat & dricka. Stannade ända till kl 4 på morgonen, tiden gick väldigt snabbt ;) Blev en liten nattpromenad, fortfarande en del folk ute efter nattens festande. Älskar att bo i Halmstad, kan bara gå hem från stan. Underbart. Kommer bli skönt på sommaren när det är varmt ute med!

Hela lördagen ägnade vi åt att sätta ihop möbler & städa iordning. Krävdes en del av söndagen med. På tisdag kommer pappa & hjälper oss skruva upp allt, bl. a. en snygg spotlightlampa till vardagsrummet, hathylla, speglar m.m. Kommer bli jättefint när allt är klart! Har redan halva veckan färdigplanerad;
Idag - Städa lite & lata mig, gymma med Ken & kanske en gammal kompis :)
Tisdag - Träffa Louise, skruva upp möbler & kanske städa i gamla lägenheten.
Onsdag - Jobba på OKQ8 5.45-15.15, städa i gamla lägenheten.
Torsdag - Om vi inte är klara med gamla lägenheten lär vi ta resten då.
Fredag - Utgång med Mills på kvällen :)
Lördag - Bakis? Förhoppningsvis inte, varannan vatten.
Söndag - Mysa med Ken.
Fast blir inte mycket latande idag. La hela den här PIP-skiten på is under helgen, inte orkat. Fast ändå tjatat på Ken lite om det. Mått dåligt över bemötandet jag fick i fredags av Art Clinic, men ska inte låta detta sänka mig. Fick ett samtal av en tjej idag som också har dessa implantat, hon var väldigt peppande & berättade hur hon tyckte vi alla ska gå tillväga. Verkade vara stake i henne, vilket fick igång mig! Nasty det lät.
Håller iallafall på att skicka in ett mail till Socialstyrelsen (Ni med PIP, skicka in er historia till [email protected]., läs mer här). För att komma vidare i det här är det mycket viktigt att göra detta. Ju fler vi är som gör det, desto större chans att det händer något. Blev ett väääääldigt lång mail & är inte klar än ;) Ska be Ken läsa igenom det sen innan jag skickar. Imorgon ska de ta ett beslut, så skicka in NU! Det finns inget att förlora, vi kan bara vinna på att skicka in.
Även fastän man sitter still i soffan & bara skriver är det väldigt påfrestande, man blir trött. Ska bli skönt dra till gymmet ikväll, ska försöka springa på rullbandet. Hah! Var längesen jag sprang på ett sånt då de inte hade såna på förra gymmet. Så var lite rädd förra gången, bara gick snabbt på det. Är rädd att jag ska snubbla & flyga in i väggen. Hade känts sådär på nya gymmet... annars är det skitkul springa på rullband, det är lättare än att vara ute & springa ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen läsa igenom mejlet & kolla vad som fattas...
XXX
En av tjejerna i vår grupp var med på lokanyheterna imorse. Helt sjukt att de bara byter ut ena. Vad i helvete är det för fel på folk?! Synd det inte sändes över hela Sverige då det berör många.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0