Underbara fredag, underbara lördag!

Idag är det lördag! Hade en jättebra kväll igår, förfest här hemma med tacos, Mills, Ken & hand kompis med flickvän. Klockan sprang iväg & inte förrän 00 åkte jag & Millis in mot stan! Förfestade på Asian & pratade med vår vaktvän, sen drog vi mot Mårtenson. Där var inte öppet, så promenerade vidare till Moon!

Köpte varsin drink, sen slog sig ett litet killgäng ner bland oss. Vi fortsatte prata om vårt, sen blev vi erbjudna varsitt glas champagne. I looooooove champagne! Drack vårt glas & pratade lite med en av killarna som fyllde 20, därav champagnen. Sen drog jag & Mills ner & dansade resten av kvällen! Tiden gick jättesnabbt, kvällen kunde fortsatt längre :)

Sov hos Mills som tillfälligt bor väldigt nära stan, sen hämtade min mr. Ken mig idag. Ägnat resten av dagen på soffan med värmefiltos. Ätit oxfilé till kvällsmat & kollat på Gladiatorerna, snart ska jag & Ken göra lite grönsaker & dipp o beställa en film på TV:n. Kan göra det via digitalboxen, underbart smidigt!
Mycket bra helg. Hoppas alla haft en trevlig helg & fortsatt bra lördag.
XXX
Rämstajn!
Chillat i min sköna Rammstein T-shirt hela dagen. Sexy... blev överlycklig när jag hittade den för några år sen. Önskar jag kunde hitta fina band T-shirts med tjejstorlekar, typ Rammstein & Swollen members! Åhhhhhh.
Mysfjun.
Bilden blev jättegul så ändrade till svartvit. Sånt tyckte man var fräsigt att göra när man var typ 14. Rödvin är en självklarhet till Oxfilé ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0