That's naaaasty

Alltså... snart åker mr. Ken ut på sin kalsongprydda rumpa. Igår kom jag hem efter stan med Mills med en jeeeetefin mugg för tandborstar! Den hade jag noggrant valt ut för att hålla våra tandborstar i badrumsskåpet. Tidigare har min tandborste tillsammans med tandtråd etc. bott en plastpåse i skåpet. Kens har bott i en plastpåse i ett annat skåp. Min tandborste blev jätteglad! Men Ken hade tydligen fått moderskänslor för sin plastpåse, så han ville den skulle få hänga med i muggen. Ken är nu alltså portad från nya tandborstmuggen tills vidare.

Och det slutar inte där. Inatt vaknade jag helt svettig i Kens armhåla! En del av mitt hår var typ blött! Crazy. Och alldeles nyss kom Ken hem från jobbet. När jag går mot badrummet ser jag honom tvätta sig & torka med en av våra hand-handdukar för fullt i armhålorna. Kikar in snabbt & frågar vems handduk det är. Kollar på min handduksknopp & ser att den är UTAN HANDDUK! Ett stort flin sprider sig över Kens ansikte.

Jag: - Det är ju MIN handduk! Vad i helvete?!
Ken: - Jag visste inte vi hade bestämda, hehehe...
Jag: - Hur många ggr har du gjort så med den egentligen??

I will never know... Ligger nu under värmefilten & ruvar på en hämnd.

XXX
Mrs. Ken.
Letade i arkivet, ville hitta en bild tagen för exakt 1 år sedan. Fick nöja mig med Mars 2011... varför hade jag shorts då? Kanske slutet av Mars... varm Mars... strumpbyxor. Mycket benfjun etc.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0