Lite fredagsupdate

CHA CHA BLOGGEEEEN! Idag är det fredag, så jävla underbart. Ska till Arbetsförmedlingen & sitta på något ungdomsgarantiskit som jag redan varit på förr. Går enbart dit för att få mina "välförtjänta" pengar från A-kassan (som jag för övrigt väntat på i snart ett halvår), har just nu betalat in mer än jag fått ut. Skönt att det är över om cirka en månad då jag går på deltid. Det kommer typ bli mycket pengar för mig jämfört med vad har levt på senaste halvåret, har ganska hyfsad lön där! 

Iallafall. Efter mötet ska jag invänta mr. Ken, sen ska vi till IKEA. Handla massa nya saker till lägenheten, skrivit en lång lista. Ska bli underbart att äntligen börja få ordning här. Får panik när det är stökigt & slarvigt. 

Måste dra & sminka mig nu. Får se om jag återkommer något mer idag, ikväll ska vi hem till Kens kompis & hans flickvän som skulle bjuda på mat tror jag mr. Ken sa. Trevligt :)

Ha en bra fredag, folks!
XXX
Naaww!
Jag & Ken dog lite när vi såg den här.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0