Gettin' money

Idag är det en Onsdagen! Försök till att låta halvtysk. Kens pappa är tysk, alltså är Ken halvtysk. Så jag måste prata med brytning så han förståren. Hihi... nae.

Ska till gamla lägenheten & städa klart idag, aaaaaaaaaall byyy myyyseeeelf! Men efter det blir det en fika på stan med Mills :) Lön idag, wiie! Bra lön vill jag påstå, alltid kul när man får mer än man räknat med! Kan äntligen betala tillbaka pengarna för möblerna vi köpte på IKEA, Ken fick ta allt just då med ett léende på läpparna ;) Men nu blir vi even! Inte för att säxy Ken sagt något sen vi handlade, men rätt ska vara rätt! Annars kan Ken gå runt & smeka på alla möblerna & säga det är hans. Jag får sitta & klamra mig fast runt min nya växt som jag själv betalade iallafall. Underbara växt.
Nu ska jag sminka till mig & komma iväg! Ha en bra Onsdag.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0