Ett fullpackat nytt år

Guten new year! Haft så sjukt mycket att göra sen förra veckan, så är helt övertrött nu. Blev ju asförkyld precis till flytten & Nyår, men fanns ingen tid att vila! Så nyårsafton vaknade jag upp med lite feber (mycket ovanligt för mig ska ni veta), tjocknäsa & skrovligare hals. Men dränkte mig i Alvedon så det gick ändå! Jag & Ken lagade finaste 3-rätters, synd mina smaklökar ej fick ta del av det :<

Delade på en flaska champagne i vårt nya vardagsrum, sen vandrade vi bort till stora torg där det sköts en massa raketer. Ooohhh så fint det var! Sen spenderade vi resten av kvällen på Mårtenson:) En bra kväll med min älskade mr. Ken.

Jobbade 15-0.30 på OKQ8 dagen efter, var nog mer bakis än förkyld. Alkoholen löste upp det på nåt sätt. Hehehe. Sen upp kl 5 imorse typ för att vara på inventering kl 7 på Svens livs. Ja, jag sov bara 3,5 timme inatt ungefär, var hemma innan kl 1. Inte varit så sliten på länge, frusit hela dagen bara för det;) Så när jag kom hem runt 12 sminkade jag av mig, tog ut linserna & sov till 16.45. Underbart var det.

Nu ligger jag i sängen igen. Är lycklig i vår nya lägenhet. Fått upp gardiner i sovrummet & vardagsrummet, jeeeetefint! Imorrn blir det jobb på Svens 14-19.15, är glad att jag slipper upp tidigt;) Onsdag är jag äntligen ledig från allt viktigt, så då ska jag nog bara lata mig & fixa i lägenheten. Åååhh!

Det var min livshistoria det. Hoppas alla haft en bra Nyår! Nu ska jag sova igen.

XXX

Några av mina fabolousa plaggs i nya walk-in-closeten;)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0