Dessa jävla implantat.

Nu har tjejerna gått & Storfjun kommit hem. Städat lite i köket, inte hunnit mer. Tänkte följa med Kenfjunet till Sportsclub här i stan & prova på det gymmet lite. De har löpband, wiie! Inte tränat på länge nu, haft fullt upp ända sen Nyår. Skönt att äntligen hinna varva ner lite...

Angående PIP implantaten går det ju dock inte att varva ner riktigt. Man tänker på det heeela tiden! Och arg är jag med. Det är synd att många tjejer mår så dåligt att de valt att betala dyrt igen för att byta ut dom. Det handlar ju först & främst om ens hälsa, så jag förstår dom absolut. Men tycker det är så jävla fel att vi som är offrena är de enda som ska behöva lida på alla sätt. Själv valde jag ju inte riktigt implantatet själv, det var koksalt eller gelehallon som de kallas. & gelehallon var det dyraste & bästa alternativet, då koksalt kunde vecka sig under huden (det var vad de sa till mig). Klart man väljer det sistnämnda då? Man litade ju som sagt på kliniken. 

Men vi har kommit långt sedan allt startade. Så jag tänker hålla ut, har redan fått lite bra nyheter idag. Är dock besviken på läkemedelsverket som valt att samla in biverkningarna från klinikerna istället för oss? Är det inte bättre att vi patienter får rapportera in också? Eftersom klinikerna har visat att de vill tysta ner detta känns det inte helt tryggt att det är de som ska rapportera in... de verkar försöka undanhålla mycket. 
På tisdag verkar det som att de ska komma ut med ett nytt beslut angående PIP-implantaten. Hoppas verkligen inte att de sviker oss nu igen.

Än en gång, HÄR har ni vår namninsamling. Gläder mig att se hur många som skriver på, varje dag blir det fler namn på listan. Blir även fler & fler medlemmar i vår Facebookgrupp. Underbart att känna att man inte sitter ensam i den här skiten. Tack för allt stöd, det värmer verkligen ♥

Nu ska jag leta upp mina träningskläder i all röra ;)

XXX
Burberry-cat.
En glad kattbild mitt i all skit.

Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej! Jag heter Joanna och är 23 år och när jag blev 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diahnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund.

Så kolla gärna in min blogg:)

Ps. Du kanske tom vill göra ett bloglovinbyte?:)

Ps. Finns även massa tävlingar med fina priser och även en veckans bloggtävling där du kan vinna en länk inför mina 300-600 unika läsare/dag:)

2012-01-12 @ 18:21:00
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: :)

Hur många cc har du? :) (Nyfiken)

2012-01-15 @ 10:52:27
Postat av: Jenny <3

Jag har 275 cc, fick lägga i högst 295, men tyckte 275 passade bäst till min korta kropp!

2012-01-17 @ 16:48:13
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0