Been fighting devils

Fräsat till mig lite. Nu har vi äntligen TV & snabbt Internet! Ken fixade i lördags :) Fick dessutom gratis Premium på Spotify i ett år. Najs majs. Känns konstigt kunna lyssna på alla mina favoritlåtar igen, de har varit blockade så länge.

Har inte städat idag. Hihi. Dålig husfru. Suttit & skrivit & läst igenom mitt mail till Socialstyrelsen, det har tagit upp halva dagen! Även ringt Sveaförsäkringar för att ändra hemförsäkringen & meddela min flytt. Mycket saker på gång nu...
XXX
Seriös b.
En seriös bild på en allvarlig Jenize. Serious businness.
Shine!
Och en gladare :)
Kan ha postat den här förut, men tycker den är riktigt, riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! har läst lite om dina innlägg ang PIP inläggen, jag är oxå en av dom som fått såna in opererade från art clinic i Göteborg, och precis som du säger i nyheterna så kan man känna hela inlägget på vänster sids, nästan så man kan ta handen under det, känns as wierd + stickningar.. jag pratade med art clinic idag och fick bara svaret att jag skulle avvakta & inte oroa mig, och väntar nu på en tid hos dom.. Tänkte kolla med dig vad dom sagt till dig om stickningar & den "kanten" du kan känna.. för när jag tidigare påpekat detta hos kliniken har jag bara fått till svars att det är sånt som kan hända & att det är min egna vävnads "fel" och inget dom står för.. Mejla gärna mig tillbaka & berätta tack :) Mvh Malin

2012-01-16 @ 19:09:10
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0