Avocader var det ja

Jääääääävlar är klockan redan 16.30?! Dagen har gått snabbt, ändå varit uppe sen 8.30 imorse. Hunnit tvätta & diska iallafall! Det tog hemskt lång tid. Varit iväg en runda imorse med. Äter avocado nu & inväntar min man, ska till gamla snusklägenheten & städa klart förhoppningsvis. Annars blir det städning imorgonförmiddag med & sen besiktning. Tänkte överlämna lägenhet i helgen, börjar bli lite tight! Men ska bli skönt när det är över.

Hatar föresten när avocados har såna trådar i sig. Delar sig & bara kladdar, känns som att det är massa hår i avocadon... eww. Hittade alltid perfekta avocados förr, nu får jag bara de dåliga. De beska & trådiga & de som aldrig blir mjuka & sen en morgon helt plötsligt har ruttnat. FUCK YOU, avocados!
Hade inte så mycket intressant att skriva idag heller. Är inte på det humöret, men ni kanske vill läsa mer om jobbiga avocados? Det är ju trots allt ett mycket viktigt ämne.
Dagens Majs: Fick 9 likes på en kommentar på FB, kände mig fräsig.
Dagens Bajs: Städa i gamla snusklägenheten. 
XXX
Egofjun.
Dagens bild på toffsfjunet. Redo för städning av lägenhet! Ooohhhh.
Cool cat.
Mills katt Bamse i lördags, cool i fönsterkarmen.
Hot..
Sen kråmade katt lite i soffan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0