Work work work

Sitter & fryser i soffan. Måste det vara så överdrivet kallt ute?! Har säkert 22 grader här inne, men det räcker inte för mig. I fucking love heat!! Audi är fortfarande sönder, ska köra med tillfälliga bollbilen hem. Värmen fungerar inte alltid på den, underbart ;) Kommer vara en isbit när jag kommer hem inatt.
Fick jobba imorrn med, så jobbar stängning 3 dagar i rad. Träffar typ inte min mr. Ken något då, bara morgonen när han går till jobbet & natten när jag kommer hem. Men då sover fjunet djupt! Uähh. Blivit besatt av Ken, måste kela mot honom varje dag nu när vi bor ihop. It's never enough! Hinner inte leka med någon kompis heller. Men lördag har vi inflyttningsfest iallafall, wiie :)
Har jag tur kanske Mills jobbar stängning någon av dessa dagarna, inte helt omöjligt. Då får jag lite kompisnärhet! Nu ska jag mysa ner mig med värmefiltos & glo lite TV innan jobb. Ha en bra tisdag, folks!
XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0