What a good night!

Guten sjukt tidig morgen! Hade en jättebra dag med mr. Ken igår, han kom hem med både blommor, choklad OCH Ben&Jerry's! Craaaazy Ken! Sa att det inte är så smart att höja ribban sådär, nästa år kommer han få köpa ännu mer för att slå sig själv ;) Jag kommer förvänta mig ett skepp. Vet inte varför jag nyss skrev det, men lät som något stort...

Maten igår blev jättebra. Inte så smart av mig att göra värsta frukosten, är ju fortfarande mätt från igårkväll. But I just loooove those finncrisp! Har för första gången vid öppning på OKQ8 lyckats sova hyfsat bra. Somnade direkt när jag stängde ögonen, drömde en jobbig dröm & vaknade vid 1-tiden tror jag. Men lyckades somna om snabbt & vaknade 5 min innan klockan ringde! Hoppas det fortsätter åt det hållet.

Nu måste jag äta upp & sminka mig. Fick btw tag på en tjej till radioprogrammet på Tisdag! Wiie* Kropp&Själ hette programmet tror jag. Ska kolla vilken tid de ska sända sen så man får lyssna :]

XXX
B&J
Ken ääälskar chokladglass, så han fick nästan i sig hela själv... nästan.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0