Massa olika bilar

Varit en sömnig morgon. Var hemma efter 1, somnade nog inte förrän runt 2 fastän jag var skittrött! Blev ingen bollbilsfärd hem inatt. Fick nämligen inte ens igång pappas fina bil när jag skulle TILL jobbet! & bollbilen var också på lagning då värmen inte fungerade tydligen. Pappas bil bara hostade. Så mams fick köra mig. Pappa fixade en 4e bil till mig sen! Vad i helvete? Biljävlar. Tur man har en pappa!

Som tur är fick han igång sin volvo sen, han hade tankat för mycket etanol & det tål inte kyla. Tur det, men har fortfarande den 4e bilen så länge. Idag blir förhoppningsvis bollbilen klar med värme i, så då har vi "bara" 3 bilar igen ;) What a story.
2 stängningar kvar, sen är det HELG! Ooooohhhh. Lookin' forward. Har inte så mycket mer intressant att skriva. Sitter i min Rammsteintröja & fryser, vill ta på mig värmefiltos men är rädd för att somna. Han har den effekten på mig...

XXX
No make.
Excuse moi otvättade hår. Tycker knappt det hjälper att tvätta var tredje dag, ser fortfarande lika smutsigt ut andra dagen. Toffs it is!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0