Blommor & klockor

Sitter & äter fil med kanel. Mmmm. Aslängesen jag åt det. Känner mig som ett barn på nytt. Ska fixa mina naglar nu & invänta Ken. Sen ska vi dra ner & gå en runda på stan. Ska in till Åhlens & kika på deras ovanvåning, där finns massa fina saker till lägenheten. Kika, hihihi. Säkrast ha Ken med sig så han kan stoppa mig, sist jag var där gick jag runt i en timme & glodde. Helt själv. 

Sen ska jag få välja ut min födelsedagspresent från Ken själv ;) Mr. Fjun tyckte det var svårt komma på något, så när jag började prata om en klocka jag ville köpa på Guldfynd kom han på att jag kunde få välja något där! Bryr mig inte vad jag får i present av mina vänner/pojkvän eftersom det är tanken som räknas & blir alltid glad av vad som helst, men eftersom jag jättegärna ville ha klockan var det en ganska bra idé av von Fjunis. Så känner mig taggad nu, klockor & inredning!!

Ska jobba stängning på OKQ8 Lör-sön, men det gör mig inte så mycket. Föredrar stängningar framför öppningar på helgen då man ändå är ledig fredagen & börjar inte förrän 15 imorgon & söndag. Är så glad över att jag fått fast jobb där, wiiie!! Blablabla, ska sluta skriva nu. Är glad & skriver bara massa ointressant & blommigt. På tal om blommor, har fullt av dom här hemma nu. Äääääälskar blommor, men vet inte hur alla ska få plats?

XXX
Ooooh!
Blommorna jag fick av Mills, Jessica & Ellen på vår inflyttningsfest. Blev jätteglad :D
Aaahh!
Fick rosor av Ken i tisdags & stenljuset fick vi av Louise & Jack i inflyttningspresent :) Underbart med inflyttningsfest, hade inte ens en tanke på att folk skulle ta med sig presenter! Av Kens vän fick vi en inslagen toarulle, då han använt upp en av våra sist ;) Såg ut att vara Lambi, lyx. Men kände att jag inte var tvungen fotografera den...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0