Utgång med Storfjun!

Ahhh, bara latat mig på soffan hela dagen. Det är grejer det. Blev en bra kväll med storfjunet igår, as usual! Hann med hela 6 barer! Men att gå in till stan i typ 10 minus är inte att rekommendera, men vi ville testa en bar på vägen. Som stängde typ 7 min efter vi gått in ;)
Avslutade på Corner, fjårtizstället no. 1. Älskade det innan, men känner mig lite gammal nu! Snart 23 år, då blir det Mårtenson på lördagar! Ohh. Men var så längesen vi var på Corner så ville dra dit & kolla läget. Helt okej, ganska bra musik ibland iallafall! 
Idag är det slappis, förutom att vi haft tvättid med. Inte heller att rekommendera dagen efter... springa i trappor, lite sådär. Nu spelar mr. Ken Xbox & hade jag inte varit för tung i huvudet hade jag kört lite Tomb Raider. Men ska nog gå in & antasta storfjunet istället.
Nu lite bilder från igår, var fast besluten att få ett par bra foton!

XXX
<3
Jag & mr. Ken hade det svårt att få till en bra bild, fula miner etc ;) Detta blev den bästa.
Wäääh!
Ser ut som att jag har drogat ner Ken för att få till en bild på oss.
Hah!
Här fick Ken inte ens vara med, egotjejen ville vara ensam med kameran ;)
Make-up.
Fick till en ganska bra sminkning, bilden gör den inte riktigt rättvisa... för mycket blixt.
Ahhh.
Ser lite skelig ut, hihi.
Iiih!
En liten outfitsbild fick jag till med, nya jeansen & silkesskjortan.

Kommentarer
Postat av: tess

guud va fina ögon!!

2012-02-10 @ 14:04:33
URL: http://tbrodin.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0