Skor skor skor...

Åhhh, suttit & kollat in underbara skor på Have2have. Får in deras erbjudanden till mejlen hela tiden, blir galen. Inte bra att jag fått reda på vad jag får i lön nästa fredag. Börjar redan planera alla mina inköp bara för det. Kollar massa skor, sen sätter jag mig i ett hörn & gråter. I waaaaaant them, I neeeeeeeeeed them!! Men har redan en hel garderob... typ. Måste använda upp mina nyaste skor först. Wäähhh. 

SnigL kommer hit en runda. Annars ska jag bara diska, försöka städa lite & fixa med min bloggdesign. Blablabla. Jag fyller år nästa vecka btw, så om någon har en slant över... önskar jag mig skor.

XXX
<3
Hej vackra skor. I want to make love to you.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0