Presenter, presenter!

Ohhh herreguuud. Kan man vara bakis 2 dagar i rad? Typiskt Jenize. Hade en jättebra kväll i lördags! Åkte med Mills syster Sofie dit, när vi var på väg ringde Mill & bad oss smsa precis när vi var framme. Varför undrade jag, "för jag är helt ensam! INGEN har kommit än!" När vi kör förbi lägenheten ser jag att det är massa folk i vardagsrummet som hukar sig ner, hahaha! När vi kommer till dörren satt det en bild på mig & massa ballonger. När Camilla öppnar dörren & säger att hon är helt själv, börjar Sofie skratta ;) Sen slänger Mill in en nalle i vardagsrummet, någon börjar skratta sen hoppar alla fram & säger Grattis! Så gulligt... & så jävla roligt, haha!

Fick ett presentkort på IKEA för 500 kr, naww! Blev jätteglad, jag som älskar IKEA!! Fick en massa presenter på dagen med då Kens föräldrar & hans farmor var här. Av Kens föräldrar fick jag en bukett gula tulpaner, 2 muggar & en skål från Filippa K, Bodylotion & duschcréme. Av Kens farmor fick jag ett presentkort på Lindex för 300 kr & en bukett tulpaner. Sen fick vi inflyttningspresent av båda i form av pengar & fina kort. Så gulligt! Känner mig helt överröst av presenter. Sen hjälpte Kens pappa oss sätta upp hyllan vi fått av dom sen innan, en Baltonhylla de hade hemma då Kens pappa varit ägare i det företaget innan. Nu är vårt vardagsrum komplett, saknas bara en tavla!

Lite irriterande i lördags bara då SnigL tappat sin plånbok för 2 veckor sen & blivit uppringd av Tre Hjärtan, som hittat upp den! De sa hon kunde hämta den när hon ville & sa tiderna. Så jag & Ken följde henne dit för att hämta den. När hon ber om att få hämta sin plånbok, som ju innehöll hennes ID vilket hon behöver för att komma in någonstans, vägrar de lämna ut den? "Nej, vi har inte tid. Ditt ID? Inte mitt problem" säger vakten. Både jag & Ken blir skitförbannade, hur lång tid tar det att kolla hennes ID & foto, sen ge ut det? Vi förklarar att hon kommer ju inte in någonstans utan det. Vakten himlar med ögonen & släpper förbi massa folk så vi inte får chans att prata med honom mer. Jävla idioti. SnigL skulle gå bakvägen hade de sagt för att hämta upp det, men där fanns det ingen som öppnade så klart. Tillslut blev hon tillsagd att vänta 15 min-1 timme innan hon kunde få det. Vad i helvete är det för jävla skit?! Det är väl klart som fan man ska få hämta ut sitt eget ID, de har ingen auktoritet till att behålla det. 

Efter nästan 1 timme får vi tag på polisen som kör förbi. Berättar situationen för dom & säger att min syrra står där borta & bara väntar. De tyckte också det lät konstigt att hon inte bara kunde få sin plånbok, så de var snälla & åkte dit. Ett litet tag senare kommer SnigL med sin plånbok. Tydligen hade de plötsligt tid att lämna ut den när polisen kom! Jävla idioter, kommer fan aldrig sätta min fot på det skabbiga stället igen. 

Får jag in en plånbok på mitt jobb, inte fan behåller jag den när ägaren kommer & vill hämta ut den? "Jag har inte tid nu, du får stå & vänta 1 timme, sen kanske du kan få den". Förstår inte vad det är för fel på vissa människor. Som sagt, Tre Hjärtan Wärdhus i Halmstad kommer jag aldrig besöka igen. Otrevligare personal får man leta efter.

Förutom det som drog ut på kvällen, hade vi roligt! Ägnade sista timmarna på James. Hade perfekt "fylla" & var pigg o glad hela kvällen. Skulle dock skippat tequilan som jag & SnigL tog innan stängning... åt mat & drack vatten när jag kom hem allt i rätt ordning! Som vanligt. Men ändå vaknar jag upp, spränghuvudvärk & illamående. Så ägnade hela dagen i sängen, förutom varven till toan. Ungefär som migrän, fast värre. Låg seriöst till kl 22.30 innan jag kunde dricka & äta rejält. Eller rejält, fil fick jag i mig ;) Mina bakfyllor är sjuka, antar jag börjar bli gammal... kroppen orkar inte lika mycket som förr! 

Kvällens roligaste citat står nog Amer för, som jag träffade på James;

Jag: - Varför är du vit runt munnen?
Amer: - Va, är jag vit runt munnen?
Jag: - Ja, typ något neonaktigt.
Amer: - Aahh, asså jag hånglade med nån jävla smurf innan...!

Vissa var utklädda på James då det var 25-årsfest där, så hade sett den där smurftjejen tidigare. Så jävla dumt ;) Nu ska jag ta det lugnt, kanske spela lite Alice. Fortfarande lite halvsliten, hade kvar huvudvärken imorse. Inga värktabletter kvar hemma heller. Hoppas det känns bättre sen innan vi ska till gymmet!

Hoppas alla haft en bra helg :]

XXX
Filippa K.
Har redan 2 muggar från Filippa K som vi fått av Kens mamma sen innan, fast med annat mönster. Jeeetefint :) 
Snygging.
När vi fått upp hyllan flyttade Kens mamma tidningskorgen & ställde den under, precis som de har det hemma hos dom ;) Haha! Vackert. Nu behöver vi bara saker att fylla den med...
NajsMajs.
Skåpet fick flytta & lämna plats för hyllan. Men han passade ännu bättre på nya stället!
That's right.
Så jävla trevligt!
Mmmmm..
Tulpanerna jag fick av Kens farmor passade perfekt i sovrummet. Fick duschkräm & Bodylotion av Kens mamma med! Kolla snygga tjejen i spegeln ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0