PIP-patienter, se hit

PIP's! Blivit kontaktad av en radiostation (glömt vilken, kom helt av mig & blev nervös), pinsamt. Iallafall, de ville jag skulle vara med i en timmes program nästa tisdag uppe i Sthlm. Jag fyller dock år då + har som sagt var 55 mil till Sthlm. Och tycker även att jag varit med tillräckligt.

Någon som vill ställa upp? Vill VERKLIGEN att programmet blir av, men tycker det är mycket bättre om någon annan tjej kan åka upp. Det ger mer om man får höra olika tjejers historia! De betalar resan så ni behöver inte oroa er över det. De ska ringa mig imorgon, måste ha en tjej som vill ställa upp då! Det är ändå "bara" via radio, man syns inte i TV.

C'mon PIP-tjejer, det är ju det här vi vill! Synas, höras & få folk att förstå!

Nu ska jag böka ner mig i sängen hos mr. Ken. Håller tummarna för att någon fräsig tjej vågat skriva angående detta imorgonbitti :)

XXX
Uuuuuuut!!
Dö skit-implantat.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0